  • 1. Data: 2005-04-27 11:50:46
    Temat: do kiedy ten kapitał początkowy...
    Od: "monia" <m...@o...pl>

    Jaki jest teraz termin składania dokumentacji w ZUS ?
    bo już się pogubiłam :)
    z góry dzięki
    Monia

  • 2. Data: 2005-04-27 12:18:15
    Temat: Re: do kiedy ten kapitał początkowy...
    Od: "magia" <m...@g...pl>

    Użytkownik "monia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki jest teraz termin składania dokumentacji w ZUS ?
    > bo już się pogubiłam :)

    do konca maja 2005 r.

    m.

  • 3. Data: 2005-04-27 20:31:51
    Od: "parrot" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "magia" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "monia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > do konca maja 2005 r.
    >
    > m.

    W poniedzialek w ZUSie widzialam karteczke, ze przedluzyli do konca roku.

    Pozdrawiam
    parrot

  • 4. Data: 2005-04-28 08:54:46
    Temat: Re: do kiedy ten kapitał pocz?tkowy...
    Od: zoil <z...@y...com>

    On Wed, 27 Apr 2005 22:31:51 +0200, parrot wrote in nessage
    <426ff479$0$27737$f69f905@mamut2.aster.pl>:

    >W poniedzialek w ZUSie widzialam karteczke, ze przedluzyli do konca roku.

    Pewnie zostanie już ta karteczka na zawsze... Może już w zeszłym roku
    wisiała?

  • 5. Data: 2005-04-28 12:04:21
    Od: "monia" <m...@o...pl>

    Użytkownik "monia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki jest teraz termin składania dokumentacji w ZUS ?
    > bo już się pogubiłam :)
    > z góry dzięki
    > Monia

    hihihi widzę, że co kraj to obyczaj :)
    dodzwoniłam się w końcu do zus...
    do końca 2006 roku

  • 6. Data: 2005-04-29 21:46:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Apr 2005, monia wrote:

    >+ hihihi widzę, że co kraj to obyczaj :)
    >+ dodzwoniłam się w końcu do zus...
    >+ do końca 2006 roku

    :)
    Mi posłali ("sami z siebie", o nic nie pytałem) *list* z informacją
    że do końca 2006.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)