  • 1. Data: 2005-03-30 16:11:54
    Temat: do tej pory nie przysłali mi PITu za 2004..
    Od: "fiorel" <f...@o...pl>

    Witam

    W zeszłym roku miałem sporo umów o dzieło, zleceń, umowe o pracę. Wszyscy
    pracodawcy przysłali PITy tak gdzieś do końca lutego. Z wyjątkiem jednego,
    który upierał się na początku że ma czas do końca marca, a od jakiś 3
    tygodni że zrobi to jak najszybciej będzie to możliwe. Czy jest jakiś
    skuteczny środek nacisku na krnąbrnego pracodawcę - nie chce się rozliczać
    na ostanią chwilę??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-03-30 19:43:00
    Temat: Re: do tej pory nie przysłali mi PITu za 2004..
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    Użytkownik "fiorel" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tygodni że zrobi to jak najszybciej będzie to możliwe. Czy jest jakiś
    > skuteczny środek nacisku na krnąbrnego pracodawcę - nie chce się rozliczać

    termin mial do konca lutego!!!
    a jesli tego nie zrobil zawiadom swoj i jego urzad skarbowy listem
    poleconym - zobaczysz co sie stanie

    TB

  • 3. Data: 2005-03-30 20:10:08
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

> [...]
    > tygodni że zrobi to jak najszybciej będzie to możliwe. Czy jest jakiś
    > skuteczny środek nacisku na krnąbrnego pracodawcę - nie chce się rozliczać

    skontaktuj sie z firma dla ktorej pracowales,
    niestety ale czasami pity wracaja do frimy z adnotacja ze adresat nie znany
    badz sie wyprowadzil.

    p.

  • 4. Data: 2005-03-31 09:29:50
    Od: "fiorel" <f...@o...pl>

    Użytkownik "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl> napisał w wiadomości
    news:d2f1bg$661$1@nemesis.news.tpi.pl...> skontaktuj sie z firma dla ktorej
    pracowales,
    > niestety ale czasami pity wracaja do frimy z adnotacja ze adresat nie
    znany
    > badz sie wyprowadzil.
    >
    > p.

    Witam
    No proszę nie żartuj, dzwonię do nich codziennie. Oni jeszcze nie wysłali.

  • 5. Data: 2005-03-31 09:30:54
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    > skontaktuj sie z firma dla ktorej pracowales,
    > niestety ale czasami pity wracaja do frimy z adnotacja ze adresat nie
    znany
    > badz sie wyprowadzil.

    przeciez autor watku napisal ze sie juz kontaktowal!
    TB

  • 6. Data: 2005-03-31 09:38:14
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 3/31/2005 11:29 AM, Użytkownik fiorel napisał:

    > No proszę nie żartuj, dzwonię do nich codziennie. Oni jeszcze nie wysłali.

    Postrasz ich KaKaeSem - za niezłożenie deklaracji w terminie grożą
    konkretne kary.

    --
    gefragt

  • 7. Data: 2005-03-31 09:50:03
    Od: "fiorel" <f...@o...pl>

    Użytkownik "du hast mich gefragt" <d...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:d2ggov$lql$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Postrasz ich KaKaeSem - za niezłożenie deklaracji w terminie grożą
    > konkretne kary.

    Właśnie gdybym wiedział jakie kary i za jaki paragraf to bym już to dawno
    zrobił. Dzisiaj mi obiecali że zrobią to as soon as possible [czyt. może za
    miesiąc].