eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkidobrowolne ubezpieczenie zdrowotne i odliczenie od podatku › Re: dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne i odliczenie od podatku
  • Data: 2006-03-19 13:42:14
    Temat: Re: dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne i odliczenie od podatku
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "P" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dvjgth$ojq$1@inews.gazeta.pl...
    Witam
    Chciałbym odliczyć od podatku składkę na ubezpieczenie zdrowotne (dobrowolne). Jak
    się do tego zabrać? W ustawie jest, że: Kwota składki na ubezpieczenie zdrowotne, o
    którą zmniejsza się podatek, nie może przekroczyć 7,75% podstawy wymiaru tej
    składki. Ale co jest podstawą? Podstawa wymiaru składki, którą płącę co miesiąc
    zmienia się co kwartał. Nie mam Pita, w którym wszystko to jest wyszczególnione
    tylko dowody wpłaty. Moża ktoś mnie oświeci jak to obliczyć?

    pozdr.
    P.
    Właśnie od każdej podstawy była obliczana wpłata 8.5 % i od tej samej podstawy
    należy wyliczyć 7.75 %