    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dom
    Date: Mon, 09 Feb 2004 17:33:35 +0100

    bosz wrote:

    > Zarty sobie z nas pan robi...
    > GDYBY rozpoczal Pan budowe domu w 2000 roku to najpozniej w 2000 roku
    > pojawilyby sie pierwsze wydatki . U mnie byl to PROJEKT,
    > Ale inni mieli inne...

    > zapomnialem...
    > ale obilo mi sie o uszy, ze w 2004 rokupodatnik ktory NABYL
    > prawo do ulgi moze nadal ponosic wydatki..

    Acha..
    NABYWA prawa do ulgi ten, kto PONIOSL wydatki na budowe TEGO domu.

    Niektore US-y wiazaly to z uzyskaniem WTEDY pozwolenia na budowe,
    niektore nie, byle po tem NA TEN dom pozwolenie zostalo wydane.

    Tak iwec prosze dobrze przeszukac papieruy, czy przypadkiem nie poniosl
    Pan]wydatkow w 2000 na budowe TEGO domu.

    Boguslaw