  • 1. Data: 2004-10-28 09:55:12
    Temat: drobna sprzedaż za granice - jak sie rozliczacie z odbiorca ?
    Od: "Darek" <s...@w...pl>

    witam wszystkich !

    wiem ze nazwa grupy nie ma wiele wsolnego z moim pytaniem, ale widze tutaj
    sporo osob prowadzacych dzialalnosci gosp. stad moj wybor :)

    chcialbym poszerzyc sprzedaz swojego sklepu internetowego na teren Europy,
    mam juz pierwszych zainteresowanych. chcialbym dowiedziec sie jak w praktyce
    wyglada rozliczanie sie za towar przez osoby dzialajace juz w ten sposob. w
    Polsce mamy przesylke z pobraniem, dzwonilem do DHLu i powiedzieli ze nie
    maja takiej uslugi za granica, na stronach poczty tez nie widze takiej
    mozliwosci. a jak Wy to robicie ?

    drugie pytanie dotyczy transportu. w DHL dowiedzialem sie ze dostarczenie
    paczki do 3 kg 5x30x40cm do Berlina bedzie mnie kosztowalo 630 PLN brutto
    !!! jest jakis tanszy sposob na rozwiazanie problemu transportu ?

    pozdrawiam

    Darek

  • 2. Data: 2004-10-28 10:17:19
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Darek napisał:
> [...]
    > Polsce mamy przesylke z pobraniem, dzwonilem do DHLu i powiedzieli ze nie
    > maja takiej uslugi za granica, na stronach poczty tez nie widze takiej

    Karty i tylko karty.

    > drugie pytanie dotyczy transportu. w DHL dowiedzialem sie ze dostarczenie
    > paczki do 3 kg 5x30x40cm do Berlina bedzie mnie kosztowalo 630 PLN brutto
    > !!! jest jakis tanszy sposob na rozwiazanie problemu transportu ?

    A musiałeś od razu sprawdzać w najdroższej firmie? Poczta polska ma w
    ofercie paczki zagraniczne.

    pzdr

    Tomek

    Zmien sie i znajdz swoj nowy styl z programem Mistrz Wizazu
    Dobieraj modne fryzury, makijaz i dodatki nie ruszając sie z domu
    >>> http://link.interia.pl/f1838