  • 1. Data: 2004-10-28 07:28:15
    Temat: bez DG, dzieło, prawa autorskie, podatek
    Od: tomek<t...@o...pl>

    Wykonuję program komputerowy na umowę o dzieło.
    Częsć prac chce sobie zaoszczędzić i wykorzystać kod i grafikę innej osoby.
    Ani ja oni on nie mamy DG.

    Z tego co czytam to umowa o dzieło jest bryzykowna jeżeli nie mamy DG.

    Wymyliłem więc że odkupie majątkowe prawa autorskie.

    NIe wiem tylko jak to zrobic? W PIT8b jest taka rubryka, ale wtedy równie dobrze
    mógłbym chyba umowe o dzieło zawrzeć? Czy może to jest czynnosć cywilnoprawna i
    PPC-1 tutaj obowiązuje?

    -> http://usenet.pomocprawna.info