  • 1. Data: 2004-10-27 22:17:04
    Temat: wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów - kilka pytan
    Od: "LuK" <l...@u...TO.o2.pl>

    Witam!
    Znalazlem dostawce w UE u ktorego chcialbym sie zaopatrywac.
    Mam kilka pytań:
    1)Co to są dowody świadczające o opuszczeniu towaru kraju z którego
    zamierzam kupować ? Skad i jakie dowody będzie miał mój kontrahent ? Czy ja
    też musze je mieć ? Skad mam mieć te dowody ja ? Po towar pojade osobiście
    wlasnym firmowym samochodem, zaplace gotowką.

    2) Jakie dokumenty muszę ze sobą zabrać, które będe musiał przedstawić
    mojemu dostawcy ?

    3)Jesli zatankuje samochód za granicą, jak mam zaksięgować fakturę ?

    Z góry dziękuje za odpowiedz
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-28 19:24:44
    Od: janusz <b...@n...pl>

    Użytkownik LuK napisał:

> [...]
    > wlasnym firmowym samochodem, zaplace gotowką.
    >
    > Oj współczuje ci. Nawet ustawodawca nie wie jakie chce dowody na potwierdzenie
    wywozu.

    Paliwo wez na f re albo na paragon i tyle.