  • Data: 2004-04-09 09:26:56
    Temat: Re: druga komórka a US - firma jednoosobowa
    Od: Leszek Król <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    -ZED- wrote:

    > Jeden z numerów - ujawniony tylko kluczowym klientom.
    > Po prostu mamy dość dzwonienia do nas w niedzielę i zawracania
    > głowy pilną robotą za 100zł.

    Rada praktyczna: sa komorki (w sensie: terminale), ktore daja mozliwosc
    filtrowania rozmow przychodzacych (ja juz nie mam problemu z telefonami
    przy niedzielnym sniadaniu ;-) ). Ale to nie musi interesowac US.
    Powodem zakupu drugiej komorki moze byc optymalizacja kosztow: kazda
    aktywacja z inna taryfa i korzystanie z konkretnej komorki w zaleznosci
    od pory dnia/tygodnia.
    pzdr
    L.

    --