  • 11. Data: 2004-10-05 22:04:57
    Temat: Re: dział spadku i podatek.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 5 Oct 2004, Adam Moczulski wrote:
    [...]
    > + A ktoś się orientuje jak było z podatkiem od nieodpłatnego zniesienia
    > + współwłasności przed 2002 kiedy weszła ta ustawa ?

    Przypomnę dla formalności że NIE odniosłem się do kwestii czy
    dział spadku jest *w ogóle* opodatkowany bo jasności nie mam.
    Może Slayer się kiedyś znowu ujawni i coś zapoda....

    A do co pytania:
    - zaaplikuj isip.sejm.gov.pl
    - zapodaj ustawę
    - wybierz
    Jak już będzie na ekranie - to tam będą linki do aktów zmienionych,
    uchylonych, zmieniających, uchylających i powiazanych :)
    Spróbuj zlokalizować...
    Mi się *wydaje* że wcześniej też tak było. Ale od pewności jestem
    bardzo daleki !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 12. Data: 2004-10-06 07:54:21
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    > On Tue, 5 Oct 2004, Adam Moczulski wrote:
    > [...]

    Poszukalem w sieci. Podatek wszedl od 01.01.2003 (AFAIR), jednoczesnie ze
    zwolnieniem dla I grupy podatkowej - przy nowelizacji ustawy.

    Karol