  • 1. Data: 2004-10-04 20:48:33
    Temat: Witam. Allegro itp.
    Od: "Sebastian" <j...@o...pl>

    Witam.
    Rozwazanie teoretyczne:
    Jezeli niemam ukonczonych 18 lat, a mam duze dochody,(allegro i niewiem w
    sumie cos jeszcze e-booki i inne takie rzeczy) obowiazuje mnie jakas stawka
    podatkowa lub mam jakos sie rozliczac z zarabionych pieniedzy?

  • 2. Data: 2004-10-05 17:05:40
    Temat: Re: Witam. Allegro itp.
    Od: "toster" <t...@W...pl>

> [...]
    stawka
    > podatkowa lub mam jakos sie rozliczac z zarabionych pieniedzy?

    Teoria teorią, a Ty jesteś, po prostu, niepełnolenia szara strefa.
    Szara strefa - niezaleznie od wieku - nie placi podatków i nic jej nie
    obowiązuje.
    Dopóki jej nie dupną.
    T.

  • 3. Data: 2004-10-05 18:11:32
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

> [...]
    stawka
    > podatkowa lub mam jakos sie rozliczac z zarabionych pieniedzy?

    Zapytaj na alt.pl.allegro - tam wiedza o wszystkim, co sie z aukcjami wiaze.

    PawelZ