    From: "Piotr Wozniacki" <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: działalność gospodarcza i lokal [pilne]
    Date: Fri, 16 Jan 2004 15:27:59 +0100

    "Piotr Wozniacki" <m...@p...com> wrote in message
    news:4007e64d@news.home.net.pl...

    > A ja mam inne pytanie z tym zwiazane: planuje DG (oprogramowanie; brak
    > sklepu, magazaynu itp, narzedzie pracy: komputer i telefon, wyjazdy do
    > klientow). Chcialbym sie tym zajmowac we _wlasnym_ domu (a wlasciwie, w
    > jednym z jego pokoi). Czy musze sam ze soba spisac Umowe wynajecia
    > (uzyczenia) lokalu? Jak to zalatwic legalnie, ale najtaniej i najprosciej
    > pktu widzenia formalnosci (startowych i comiesiecznych)?
    >
    > Dziekuje
    >
    > Piotr

    Moze ujme to inaczej: chcialbym moc wliczac w koszty czynsz za jakas
    minimalna powierzchnie we _wlasnym_ domu, jak rowniez uzasadniona (jak?
    wylacznie billingami, czy moze jakos prosciej?) czesc swoich rachunkow za
    telefon, dostep do Internetu, gaz, prad itd.

    Zatem, jak sie to madrze robi ze samym soba?