    From: "gorox" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dzialalnosc indywidualna - ZUS
    Date: Tue, 12 Mar 2002 16:24:43 +0100

    rysiu soryb te pierdoły :

    Żyjemy w państwie prawa a prawo stanowimy my wszyscy poprzez swoich
    przedstawicieli.
    Składki płacone dla ZUS są rozdysponowywane przepisami wg tzw. umowy
    społecznej.
    To, że nie korzystamy z nich dzisiaj, nie znaczy, że nie będziemy
    korzystać w przyszłości. Np. płacimy składki na ubezpieczenie rentowe
    ale "nie chcemy" kiedykolwiek z nich korzystać. Podobnie jest z
    ubezpieczeniem chorobowym czy zdrowotnym. Lecz przyszłości nie sposób
    przewidzieć.

    to garbatemu i slepemu opowiadaj
    :(((((

    ( sory poniosło mnie )

    ZYJEMY W PANSTWIE BEZPRAWIA !!! BANDY POLITYCZNYCH OSZOŁOMÓW I
    DEBILI..układów i matactw....itd

    pozd gorox