  • 1. Data: 2010-03-16 22:46:59
    Temat: Re: dziwny telefon z US
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Marek pisze:
> [...]
    > Dzwonę do urzędu skarbowego- nikt o takim nazwisku tam nie pracuje...
    > Telefon stacjonarny tez nie nalezy do US.
    >
    > Zlekceważyłbym ten telefon, ale...
    > 1. Ktoś zna mój tel. stacjonarny
    > 2. Ktoś zna moje imię i nazwisko, choć w książce tel. jest ojciec.
    >
    > Zastanawiam się kto to może być. W US mam DG, dostali mój NIP 1 z dowodem i
    > peselem, wiec te dane mają. Myśłaęłm że to może ktoś z UKS /ZUS (kontrola
    > się szykuje ???) ale oni chyba by te dane mieli....
    >
    > Co o tym sądzić ? NIe zamierzam nic podawać telefonicznie, ale zastanawiam
    > się co ktos kombinuje i co z tym zrobić.

    zapytaj dla pewności w których bankach będzie wzięty kredyt (kredyty) i
    do jakiego ofe cię zapiszą.
    A i pewnie weźmiesz 3 telefony na abonament :)

  • 2. Data: 2010-03-17 07:31:53
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 17-03-2010 23:25, Marek pisze:

    > Zastanawiam się kto to może być. W US mam DG

    Nie masz jej w US. Masz ją tam, gdzie prowadziosz a zarejestrowałeś się
    w urzędzie miasta/gminy.

    Ale że masz DG to wiele wyjaśnia.

    , dostali mój NIP 1 z dowodem i
    > peselem, wiec te dane mają.

    Ty popatrz lepiej co masz na wpisie do ewidencji.

    Hint: kopię wpisu do ewidencji dowolnego przedsiębiorcy może dostać
    każdy człowiek z ulicy, musi tylko zapłacić jakieś 25 zł i ma Twoje
    dane. No może poza nr dowodu osobistego.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2010-03-17 08:46:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maddy pisze:

    > Hint: kopię wpisu do ewidencji dowolnego przedsiębiorcy może dostać
    > każdy człowiek z ulicy, musi tylko zapłacić jakieś 25 zł i ma Twoje

    17zł.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-03-17 08:57:28
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-03-17, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    [...]

    > Hint: kopię wpisu do ewidencji dowolnego przedsiębiorcy może dostać
    > każdy człowiek z ulicy, musi tylko zapłacić jakieś 25 zł i ma Twoje
    > dane. No może poza nr dowodu osobistego.

    W niektórych miastach to sobie można w internecie obejrzeć (np. Poznań).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2010-03-17 09:01:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2010-03-17, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > W niektórych miastach to sobie można w internecie obejrzeć (np. Poznań).

    W Warszawie też, ale będzie to tylko imię, nazwisko, adres, PKD.
    Danych "numerycznych" nie ma.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-03-17 19:34:33
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Wojciech Bancer pisze:

    > W niektórych miastach to sobie można w internecie obejrzeć (np. Poznań).

    W Częstochowie też ...

    Wojtek

    --
    ****** www.sklepzczesciami.pl ******
    amortyzatory, sprzęgło, rozrząd, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

  • 8. Data: 2010-03-17 22:52:51
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > zapytaj dla pewności w których bankach będzie wzięty kredyt (kredyty) i
    > do jakiego ofe cię zapiszą.
    Do tych czynności wystarczą dane j/w i mój "podpis" ??? Bez ksera
    stosownych dokumentów ???
    A powaznie: zastanawiam się czy to może być rzecywiście któraś z
    "szacownych" instytucji.

    > A i pewnie weźmiesz 3 telefony na abonament :)
    :) :) :)

    PS. Numer pesel (dowolny ;))i numer dowodu to im zawsze moge wygenerować np
    7602141593x a x wyliczyć :) Kazdy system weryfikujący formalnie poprawnośc
    numeru to przyjmie :)