eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiegzamin na bieglego rewidenta - ekonomia i zarzadzanie › Re: egzamin na bieglego rewidenta - ekonomia i zarzadzanie
  • From: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: egzamin na bieglego rewidenta - ekonomia i zarzadzanie
    Date: Tue, 13 Sep 2005 09:21:11 +0200

    > Nie ciesz się. Pamiętam że miałam zadanie na IRR, w którym brakowało
    > danych.
    > A i tak najgorsze były zagadnienia dotyczace kontroli wewnętrznej.
    > Na dodatek na egzaminie byłos strasznie nerwowo - mała sala w Krakowie i
    >
    > tłum ludzi. Po tym egzaminie znacznie się przerzedziło jeśli wiesz co mam

    > na
    > myśli.

    =) właśnie tego się obawiam, żebym ja się "z tłumem nie przerzedził".

    Czytam właśnie tą magiczną książeczkę odnośnie kontroli wewnętrznej i
    zastanawiam się co oni takie mogą z niej wykombinować. Przecież to sucha
    teoria teorii, ale jak tak coś konkretnie usiłuje się złapać (czytaj
    opracować), to wszystko wyślizguje się z rąk, bo z konkretem nie ma to
    wiele wspólnego ;)

    Jeżeli mniej więcej pamiętasz na co zwrócić szczególnie uwagę w tej
    kontroli wewnętrznej ;) proszę o rady

    Serdecznie pozdrawiam