  • 1. Data: 2002-10-17 07:51:05
    Temat: egzaminy dla doradców podatkowych
    Od: "atryda3" <a...@i...pl>

    rozwiązania do wszystkich pytań testowych na egzamin dla kandydatów dla
    doradców podatkowych sprzedam

    cena 35 zł
    informacje na priv

  • 2. Data: 2002-10-17 15:34:42
    Temat: Re: egzaminy dla doradców podatkowych
    Od: "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl>

    Czy to jest w formie książkowej? Rok wydania?
    - pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-10-17 16:04:48
    Od: "atryda3" <a...@i...pl>

    odpowiedzi są w wersji elektronicznej, plik doc, odpowiedzi do pytań są
    aktualne - obejmują ostatnie zmaiany

  • 4. Data: 2002-10-17 16:23:30
    Od: "ann" <k.piekarska[nie-spamuj]@wp.pl>

    W jaki sposob ma nastapic rozliczenie?
    - Krystyna

  • 5. Data: 2002-10-17 17:54:04
    Od: "atryda3" <a...@i...pl>

    1. ja wysyłam za pobraniem plik na płycie cd ( koszt wysyłki 8,5 zł ,
    polecony* +pobranie)

    2. najpierw wpłata pieniążków na moje konto i ja wysyłam płytkę ( koszt
    wysyłki ok.2 zł - wtedy jako list zwykły)

    *przy poleceniu pobrania wymagany jest list polecony

  • 6. Data: 2002-10-19 19:13:56
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    > Czy to jest w formie książkowej? Rok wydania?
    > - pozdrawiam
    > Użytkownik "atryda3" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    Witaj,
    Moje stanowisko jest następujące:
    odpowiedzi - pewnie - można się nauczyć. Ale czy to o to chodzi? Liczy się
    wiedza, umiejętności. Jeśli tego nie nabędziesz - na nic Twoje starania.
    Zgoda - egzamin możesz zdać. Ale - na tym się świat nie kończy. Chcąc
    wykonywać zawód Doradcy Podatkowego - POTRZENA JEST WIEDZA, WIEDZA I JESZCZE
    RAZ WIEDZA.
    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2002-10-20 22:07:46
    Od: "atryda3" <a...@i...pl>