  • 1. Data: 2002-08-14 07:00:33
    Temat: ekwiwalent za urlop
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

    Mam pracownika ktory byl na urlopie od 01 sierpnia do 11 sierpnia i ksiegowa
    powiedziala ze musze mu wyplacic ekwiwalent za urlop rozumiem po roku pracy
    nie wykozystany urlop zwraca sie w formie platnosci ale przeciez moze
    jeszcze wykorzystac urlop.
    Czy to prawda z tym ekwiwalentem moze jakies linki do stron?
    k...@w...pl

  • 2. Data: 2002-08-14 07:36:38
    Temat: Re: ekwiwalent za urlop
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    ..
> [...]
    > jeszcze wykorzystac urlop.
    > Czy to prawda z tym ekwiwalentem moze jakies linki do stron?

    To chyba nie tak. O ile wiem to zaległy urlop przedawnia się po dwóch lata
    ch. Ale nie należy się ekwiwalent. Należał by się gdyby pracownik się zwal
    niał (albo był zwolniony) a miał jeszcze niewykorzystany urlop. Przy czym w
    przypadku zaległego ekwiwalent należy się od całego niewykorzystanego urlo
    pu, a w przypadku bieżącego w proporcji do części roku przepracowanego w f
    irmie.

  • 3. Data: 2002-08-14 08:43:02
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pu, a w przypadku bieżącego w proporcji do części roku przepracowanego w f

    czyli narazie nic sie nie nalezy?

  • 4. Data: 2002-08-14 08:46:25
    Od: "kesser" <k...@w...pl>

    Użytkownik "kesser" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > czyli narazie nic sie nie nalezy?
    A jest cos takiego jak swiadczenie urlopowe wyplacane przed pojsciem na
    urlop?

  • 5. Data: 2002-08-14 08:52:32
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

> [...]
    > czym
    > urlo

    > A jest cos takiego jak swiadczenie urlopowe wyplacane przed pojsciem na
    -------------------------------
    Jest coś takiego jak świadczenie urlopowe i jest wypłacane przed urlopem
    jeśli ciąg urlopu wynosi co najmniej 14 dni kalendarzowych i wynosi 760 zł
    brutto
    Jolka

  • 6. Data: 2002-08-14 09:59:46
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Beti" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Witam !
    > Czy aby nie pomyliłaś tej kwoty z najniższym wynagrodzeniem brutto, bo
    wedle
    > moich informacji kwota odpisu na ZFŚS i tym samym kwota świadczenia
    > urlopowego w roku 2002 to 658,57 zł
    >
    > Pozdrawiam
    > Beti
    ---------------------------
    Sory masz racje pomyliłam pojęcia.
    Jolka

  • 7. Data: 2002-08-14 10:01:42
    Od: "Beti" <b...@e...pl>

  • 8. Data: 2002-08-14 12:00:42
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeśli ciąg urlopu wynosi co najmniej 14 dni kalendarzowych i wynosi 760 zł

    Pomijajac kwestie wysokosci tego swiadczenia to AFAIR takie swiadczenie
    trzeba wyplacac obowiazkowo w przedsiebiorstwach, w ktorych nie ma
    obowiazkowego ZFSS.

    Karol

  • 9. Data: 2002-08-14 13:16:25
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 14 Aug 2002 14:00:42 +0200, "Karol"
    <a...@a...poczta.onet.pl> zakodował:

    >Pomijajac kwestie wysokosci tego swiadczenia to AFAIR takie swiadczenie
    >trzeba wyplacac obowiazkowo w przedsiebiorstwach, w ktorych nie ma
    >obowiazkowego ZFSS.

    W których nie ma ZFŚS _kropka_. Nie ma znaczenia, czy jest obowiązkowe
    (>20 zatrudnionych), czy dobrowolne (<20) - jeżeli jest, to
    świadczenie urlopowe się nie należy (ale mogą być jakieś pieniądze
    przewidziane na ten cel w regulaminie).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 10. Data: 2002-08-19 10:51:56
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    > To chyba nie tak. O ile wiem to zaległy urlop przedawnia się po dwóch lata
    > ch.
    Czy to prawda, że urlop przedawnia się po dwóch latach i jak się ten termin
    liczy i jakie konsekwencje po tych dwóch latach grożą pracodawcy jeżeli tego
    urlopu nie udzielił?
    K.