  • 1. Data: 2002-08-14 10:55:27
    Temat: Urlopowe - pieniądze na urlop
    Od: "Ircys" <i...@p...wytnijto.pl>

    Witam
    Mam troche laickie pytanie ale nurtuje mnie juz dlugo wiec musze je zadac :)
    W zakladzie zony gdy pracownik idzie na urlop dostaje
    pieniadze tzw. urlopowe. W zwiazku z tym mam pytanie
    na jakiej podstawie sa one wyplacane ?
    Czy zalezy to od ilosci dni urlopowych w jednym ciagu (ponoc tak !!!),
    czy od czegos zupelnie innego ?
    Jezeli rzeczywiscie jest taki przepis to gdzie go szukac, moze Kodeks Pracy?
    Konkretne namiary bylyby bardzo mile widziane :)

    Pozdrawiam
    Jurek S

  • 2. Data: 2002-08-14 11:13:09
    Temat: Re: Urlopowe - pieniądze na urlop
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Ircys" <i...@p...wytnijto.pl> wrote in message
> [...]
    Pracy?
    > Konkretne namiary bylyby bardzo mile widziane :)

    No przeciz bylo dzis... o swiadczeniu urlopowym...
    i funduszu socjalnym,,

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-08-14 11:30:01
    Temat: Odp: Urlopowe - pieniądze na urlop
    Od: "Ircys" <i...@p...wytnijto.pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak pisze...

    > No przeciz bylo dzis... o swiadczeniu urlopowym...
    > i funduszu socjalnym,,

    Tak, bylo ale o swiadczeniach za urlop niewykorzystany a mnie chodzi o j/w.

    Jurek S

  • 4. Data: 2002-08-14 12:05:25
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Beti" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > j/w.

    > Owszem, była mowa, co prawda w nieco innym kontekście, ale była.
    > Tak czy inaczej powtórzę: podstawa prawna to Ustawa z 4 marca 1994r. o
    > zakładowym funduszu świadczeń socjalnych (tekst jednolity Dz.U. z 1996 r.
    Nr
    > 70, poz. 335 z poz.zmianami). Z tekstu ustawy wynika, iż pracodawcy,
    którzy
    > zatrudniają poniżej 20 pracowników w przeliczeniu na pełne etaty i nie
    > tworzą ZFŚŚ mają obowiązek wypłaty świadczenia urlopowego przed trwającym
    > co najmniej 14 dni kalendarzowych urlopem wypoczynkowym. W roku 2002r.
    jest
    > to kwota 658,57 zł brutto.
    > Pozdrawiam
    > Beti

    Mozna jeszcze teoretyzowac, ze w jakims zakladzie pracy maja jakis uklad
    zbiorowy lub inne ustalenia, ktore gwarantuja pracownikom jakies dodatkowe
    swiadczenia czy inne deputaty.

    Karol

  • 5. Data: 2002-08-14 12:21:30
    Od: "Beti" <b...@e...pl>

  • 6. Data: 2002-08-14 12:41:49
    Od: "Ircys" <i...@p...wytnijto.pl>

    Użytkownik Beti pisze...

> [...]
    > co najmniej 14 dni kalendarzowych urlopem wypoczynkowym. W roku 2002r. jes

    Dziekuje.
    O to wlasnie chodzilo.

    Pozdrawiam

    Jurek S