  • 11. Data: 2009-02-13 09:56:55
    Temat: Re: -enua
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.upaawzp3l60ql1@unk...
    > Dnia 13-02-2009 o 10:47:03 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    W kazdym razi epowiem jedno.
    Moze nie jestem dobrym targetem marketingowcow, ale w moim umysle lektura
    artykului pozostawila jeden slad "Alior i jego 50 zl premii zamkiast
    zwyklych odsetek, to niezla mina podatkowa" :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2009-02-13 09:59:59
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-02-2009 o 10:56:55 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > artykului pozostawila jeden slad "Alior i jego 50 zl premii zamkiast
    > zwyklych odsetek, to niezla mina podatkowa" :)

    A jak nie jesteś na ryczałcie to sobie myślisz: "fajnie, 50 zeta mi dadzą,
    a skoro i tak muszę to wykazać jako przychód to wisi mi to jak to zaklasyfikować"

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 13. Data: 2009-02-13 10:00:53
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-02-2009 o 10:55:31 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Ojro, ojro.

    Racja, zapomniałem o tym "detalu"

    > Warzywniak warzywniakiem, ale jak ktos m ajakies niskokosztowe uslugi na tym
    > ryczalcie, to 150 k ojro przychodu moze mu zostawic calkiem niezla kaske...

    To jest fakt, aczkolwiek pamiętam że mi ze 150k obrotu do tych 9k
    na koncie było daleko.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek