  • Data: 2002-07-11 17:26:11
    Temat: Re: fAKTURA W WALUCIE OBCEJ
    Od: "ppinq" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Przyjmujac zalozenie, ze otrzymasz calosc naleznosci za fakture, ktora to
    >kwotę pozniej tez w calosci odsprzedasz bankowi.

    Zakładając, że jestem os.fiz. prowadzącą DG i otrzymuję zapłatę
    w USD mamy wobec tego takie możliwości:

    1.Przelewam USD na firmowe konto złotowe i powtórnie rozliczam różnice.

    2.Wyciągam sobie USD i sprzedaję je "prywatnie" w kantorze nie
    zwaracając sobie głowy żadnymi różnicami i podatkami.

    Czy żaden US się do tego nie przyczepi ?
    Przy spadającym kursie PLN osiągam dodatkowe i niepodatkowane
    wpływy - fiskus to akceptuje ?

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl