  • Data: 2002-08-07 06:21:31
    Temat: Re: faktura
    Od: "Marco" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co znaczy zaksięgować. Jeżeli rozumiesz przez to ujęcie w księgach
    rachunkowych, to w myśl ustawy o rachunkowości ksiągujesz w momencie
    otrzymania faktury, i żadne upoważnienia z tego względu cię nie interesują.
    o powaznieniach mówi dopiero ustawa o vat, no ale ujęcie w odp[owiedniej
    dekalracji to nie ksiegowanie (przynajmniej dla mnie).
    Jezeli cie interesuje coś innego to sprecyzuj
    pozdrawiam