  • 1. Data: 2008-06-22 10:29:30
    Temat: faktura kosztowa
    Od: "VEN" <v...@p...onet.pl>

    Witam

    nie mam jeszcze dg ale mam pytanie - powiedzmy ze ktos wystawia mi fakture
    kosztowa na 1000zł np.czesci do komputera, to faktycznie ile zyskam na
    takiej fakturze w postaci obnizenia podatku i czy tez VAT'u ?

  • 2. Data: 2008-06-22 12:15:53
    Temat: Re: faktura kosztowa
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "VEN" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kosztowa na 1000zł np.czesci do komputera, to faktycznie ile zyskam na
    > takiej fakturze w postaci obnizenia podatku i czy tez VAT'u ?

    nie mam jeszcze lodówki ale mam pytanie - powiedzmy ze ktos przyniesie mi
    litr np. mleka, to faktycznie ile będę miał tego mleka w lodówce w postaci
    białka i czy też wapnia ?

  • 3. Data: 2008-06-23 10:47:23
    Od: Robert Steward <d...@g...pl>

    andreas napisał(a):

    > nie mam jeszcze lodówki ale mam pytanie - powiedzmy ze ktos przyniesie mi
    > litr np. mleka, to faktycznie ile będę miał tego mleka w lodówce w postaci
    > białka i czy też wapnia ?

    Mleko 3,2% 1 duża szklanka (1/4 litra) 295 mg/ litr
    Mleko 1,5% 1 duża szklanka (1/4 litra) 300 mg/litr

    braki wapnia najszybciej uzupełnisz serami podpuszkowymi lub nasionami
    maku :)

    pozdr, r

    --
    "koreczku, spraw, zeby nam sie tak chcialo, jak nam sie nie chce..."

  • 4. Data: 2008-06-23 16:35:15
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Robert Steward" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mleko 3,2% 1 duża szklanka (1/4 litra) 295 mg/ litr
    > Mleko 1,5% 1 duża szklanka (1/4 litra) 300 mg/litr
    >
    > braki wapnia najszybciej uzupełnisz serami podpuszkowymi lub nasionami
    > maku :)

    Skąd wiesz, czy nie mam już w lodówce jakiegoś mleka? :)

    --
    andreas

  • 5. Data: 2008-06-23 19:26:11
    Od: GregZorbaEmmanuelYork <f...@a...cy_ROT13>

    > Skąd wiesz, czy nie mam już w lodówce jakiegoś mleka? :)

    przecież nie masz lodówki ;)

    Andrzej

  • 6. Data: 2008-06-24 08:44:54
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "GregZorbaEmmanuelYork" <f...@a...cy_ROT13> napisał w wiadomości

    > przecież nie masz lodówki ;)

    Skąd wiesz, czy nie mam już jakiegoś mleka? :)

    --
    andreas

  • 7. Data: 2008-06-24 22:11:36
    Od: " 666" <u...@w...eu>