    From: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktura za hosting to faktura telekomunikacyjna?
    Date: Mon, 4 Apr 2005 15:45:19 +0200

    > a jest obowiązek posiadania umowy??
    > prawo reguluje to,c zego nie ma w umowie, więc nie widze problemu

    w takim razie na jakiej podstawie moge zadac wykonania uslugi za ktora
    zaplacilem, skoro nie ma nigdzie jej definicji?
    firma hostingowa istotnie uruchomial mi usluge ale jest ona kompletnie
    amatorska, kilka awarii dziennie, uniemozliwia komercyjna dzialalnosc
    (wykupilem resseler czy usluge dla firm komercyjnych do odsprzedazy)
    1) jak wyegzekwowac od nich to za co zaplacilem
    2) na co powolywac sie ze usluga nie zostala wykonana mimo zaplaty, co mam
    robic?

    pomozcie jestem juz bezsilny, nawet telefonow juz nie odbieraja
    dziekuje