  • 1. Data: 2008-01-09 13:27:41
    Temat: faktury WDT WNT
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Czy znajde w sieci wzory takich faktur?

  • 2. Data: 2008-01-09 13:28:56
    Temat: Re: faktury WDT WNT
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 09-01-2008 o 14:27:41 bbl <b...@y...com> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Czy znajde w sieci wzory takich faktur?

    Mówisz i masz:
    http://gospodarka.gazeta.pl/img/firma/infor/i02/2004
    /134/i02.2004.134.062.0005.002.gif

  • 3. Data: 2008-01-09 13:39:46
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    t...@o...pl wrote:

    > Mówisz i masz:
    > http://gospodarka.gazeta.pl/img/firma/infor/i02/2004
    /134/i02.2004.134.062.0005.002.gif

    Hmm!

    Nie widzę na tej fakturze kwoty VAT wyrażonej w PLN (wiem, że jest równa
    ZERO).

    Czy ta faktura jest aby zgodna z rozporządzeniem "[...] zasad
    wystawiania faktur [...]"?

    Piotrek

  • 4. Data: 2008-01-09 13:41:55
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 09-01-2008 o 14:39:46 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

> [...]
    > ZERO).
    >
    > Czy ta faktura jest aby zgodna z rozporządzeniem "[...] zasad

    Mówisz że wyborcza kolejny bubel zrobiła :) ?
    Więc trzeba to podrzucić na bubelprawny.org

    pozdr,
    tommyz

  • 5. Data: 2008-01-09 18:32:45
    Od: "Ania" <a...@N...op.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości
    > t...@o...pl wrote:

    > Czy ta faktura jest aby zgodna z rozporządzeniem "[...] zasad wystawiania
    > faktur [...]"?
    Nie ma z tego co wiem rozporządzenia okreśającego wzór fakury
    wewnętrznej,myle się?
    pozdrawiam ania

  • 6. Data: 2008-01-09 19:41:09
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Ania wrote:
    > Nie ma z tego co wiem rozporządzenia okreśającego wzór fakury
    > wewnętrznej,myle się?
    > pozdrawiam ania

    Ale faktura z linku nie była fakturą wewnetrzną.

    Swoją drogą to wydaje się jednak, że brak kwoty VAT w plz nie jest wadą
    tej faktury. Przejrzałem parę programów / serwisów i mają tak samo.

    Pozdrawiam

    Piotrek

  • 7. Data: 2008-01-09 21:19:21
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Ania wrote:

    > Nie ma z tego co wiem rozporządzenia okreśającego wzór fakury
    > wewnętrznej,myle się?

    Wzoru nie ma, ale jest par 25 rozporządzenia.

  • 8. Data: 2008-01-10 08:37:25
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 09-01-2008 o 20:41:09 Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    napisał(a):

    > Ale faktura z linku nie była fakturą wewnetrzną.
    >
    > Swoją drogą to wydaje się jednak, że brak kwoty VAT w plz nie jest wadą
    > tej faktury. Przejrzałem parę programów / serwisów i mają tak samo.

    Z tego by wynikało, że jeśli nie napiszesz że podatek wynosi 0zł to nikt
    się nie czepia.

    pozdr,
    tommyz

  • 9. Data: 2008-01-10 09:49:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 Jan 2008, t...@o...pl wrote:

    > Z tego by wynikało, że jeśli nie napiszesz że podatek wynosi 0zł to nikt się
    > nie czepia.

    Prawdę mówiąc, to problem sprowadza się do sprawy rozwiązanej "jakoś" tu
    i ówdzie w programowaniu: zero i wartość pusta to niekoniecznie to samo.
    A tu podatek nie wynosi zero zł, tylko go nie ma... (ciekawe, czy
    oberwę :))

    pzdr, Gotfryd