  • 1. Data: 2008-01-09 11:31:08
    Temat: Vat 7k i PIT 28
    Od: Iwo26 <c...@g...pl>

    Witam

    Prowadzę działalność gospodarczą na ryczałcie ( 3%)
    Rozliczam się teraz za pomocą PIT 28 i PIT28A

    Jednocześnie jestem płatnikiem VAT ( rozliczenie kwartalne).

    Wypełniam wniosek VAT 7k i tam są 3 stawki 3%; 7% i 22 %

    W jakiej pozycji mam wpisać dane w tej deklaracji??

    Czy taki jaki był na deklaracji o ryczałcie 3 % ??
    Czy stawka standardowa 22 %??

    Prowadzę sprzedaż odzieży detalicznej.

    Pytam bo na jednej deklaracji nie wychodzi mi nic do płacania
    a na drugiej dość spora kwota.

  • 2. Data: 2008-01-09 11:36:21
    Temat: Re: Vat 7k i PIT 28
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 09-01-2008 o 12:31:08 Iwo26 <c...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Czy stawka standardowa 22 %??
    >
    > Prowadzę sprzedaż odzieży detalicznej.
    >
    > Pytam bo na jednej deklaracji nie wychodzi mi nic do płacania

    OMG, przeczytaj 1000 postów z grupy, 100 poradników na necie
    i jeśli dalej nie będziesz wiedział to wróć. Poczytaj tez o kasie
    fiskalnej,
    bo chyba jesteś bardziej zielony niż rgb(0,255,0).
    Sorry, ale ręce opadają czasami..

    pozdr,
    tommyz

  • 3. Data: 2008-01-09 12:40:03
    Od: Wildcat <v...@g...com>

    On 9 Sty, 12:31, Iwo26 <c...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Czy stawka standardowa 22 %??
    >
    > Prowadzę sprzedaż odzieży detalicznej.
    >
    > Pytam bo na jednej deklaracji nie wychodzi mi nic do płacania

    Faktycznie.......polecam coś dla początkujących....;-) VAT to VAT a
    ryczałt to ryczałt...Życzę milej lektury ;-)

  • 4. Data: 2008-01-09 13:29:05
    Od: "t." <t...@i...pl>

    Ten programik Ci pomoze. http://www.pit.pl/program-roczne/

  • 5. Data: 2008-01-09 14:10:48
    Od: Iwo26 <c...@g...pl>

    t. pisze:
    > Użytkownik "Iwo26" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ten programik Ci pomoze. http://www.pit.pl/program-roczne/

    dzięki:))

  • 6. Data: 2008-01-09 14:16:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Jan 2008, t...@o...pl wrote:

    > OMG, przeczytaj 1000 postów z grupy,

    wKF: zaniżasz poziom. 3000..4000 postów, 2000 tylko w wyjątkowych
    przypadkach wąskiej luki (jak pytający na tyle zna nomenklaturę,
    że umie sformułować pytanie dla gugla z właściwymi słowami).
    Nie, nie żartuję :)

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2008-01-09 14:33:13
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > przypadkach wąskiej luki (jak pytający na tyle zna nomenklaturę,
    > że umie sformułować pytanie dla gugla z właściwymi słowami).

    Ja się boję, że z tym poziomem rozeznania to kolega sobie strzeli w nogę
    ze trzy razy zanim doczyta. Przecież sadząc po pytaniu gość działa po
    omacku.
    Sugerowałabym szybkie znalezienie sobie księgowej.

    Maddy wcale nie lobbująca :)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 8. Data: 2008-01-09 15:30:16
    Od: Iwo26 <c...@g...pl>

    Maddy pisze:

> [...]
    > omacku.
    > Sugerowałabym szybkie znalezienie sobie księgowej.

    ja zadaje pytania w imieniu kogoś;)

    na podatkach sie nie znam i na razie nie zamierzam.

  • 9. Data: 2008-01-09 17:55:48
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Iwo26 pisze:

    > ja zadaje pytania w imieniu kogoś;)

    Ok, to teraz jeszcze uściślijmy: nie potrafisz powtórzyć pytania czy ten
    ktoś faktycznie wydał z siebie taki bełkot, od którego włos się jeży
    przeciętnemu sprzedawcy pietruszki na rynku?
    Bo na zadane przez Ciebie pytanie nie da się odpowiedzieć. W 50% jest to
    wina szoku. To jakby ktoś prowadząc samochód z dużą prędkością zapytał
    "a właściwie to jak tym się kieruje?".

    > na podatkach sie nie znam i na razie nie zamierzam.

    Niechęć do nauki nie jest to powodem do dumy. Każdy dorosły człowiek z
    podatkami zetknie sie wcześniej lub później. Lepiej jakieś minimum
    wiedzy nabyć zanim będzie potrzebna. Żeby potem płaczu nie było.
    Ignorantia iuris nocet.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 10. Data: 2008-01-09 18:33:50
    Od: Pszczółka <r...@n...spam.wp.pl>

    Iwo26 pisze:

> [...]
    >
    > W jakiej pozycji mam wpisać dane w tej deklaracji??
    >
    > Czy taki jaki był na deklaracji o ryczałcie 3 % ??

    Ubranka do rozmiaru 86 mają stawkę 7% Vat, a powyżej 22%. Jeśli jest to
    tylko sprzedaż odzieży damskiej czy męskiej - 22% Vat.
    Mam nadzieję, ze rozjaśniłam.