    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktury elektroniczne w komisji Przyjazne Panstwo
    Date: Thu, 31 Jul 2008 12:58:13 +0200

    mvoicem wrote:
    > Ba, mi taki np. GoDaddy nie chce przesłać nawet Invoice mailem, tłumacząc
    > się że przecież w serwisie mogę sobie wydrukować "receipt" a jak mi się nie
    > podoba to ..... :). Receipt na którym nie ma ani sprzedawcy zaś dane
    > kupującego tylko częściowo.
    >
    > Widać w Usiech nawet takie rzeczy wystarczają do księgowania.

    Generalnie to USiech do księgowania wystarczają różne dziwne rzeczy.

    Kiedyś zabrałem do Polski "rachunek" ze stacji benzynowej za tankowanie
    samochodu wypożyczonego mi przez kontrahenta. Ponieważ to był jego
    koszt, to chciałem odesłać mu ten świstek papieru pocztą albo kurierem.

    No i usłyszałem, żebym się nie wygłupiał tylko przefaksował albo
    zeskanował i wysłał e-mailem.

    U nas nie do pomyślenia. Urzędniczy świat by się zawalił ...

    Piotrek