    From: "A.Zielińska" <a...@j...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktury i koszty na chorobowym
    Date: Fri, 23 Apr 2004 14:06:46 +0200

    news:c6ar02$srl$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No nie wiem? A jakas podstawa dla tak jednoznacznego twierdzenia że nie
    > mozna i już?
    > Bo w UoPDOF nie ma na ten temat ani słowa, a to ona, a nie przepisy
    > zusowskie reguluja kwestie uznawania czegos za KUP.
    >
    > To ze przedsiębiorca jest chory nie znaczy że działalnośc się nie toczy.
    > A co jeżeli moja działalnośc to udostepnianie miejsca na serwerze? Mozna
    > sobie wyobrazic że pomimo mojej choroby serwer pracuje a więc firma
    > pracuje na siebie sama.
    >
    > Poza tym jakies koszty pomino niewykoywania dzialalności na ogół
> [...]

    Po co od razu taki atak.
    Moze i niezbyt precyzyjnie odpowiedziałam i nie do końca.
    Po prostu od razu mi przyszło do głowy, ze ta osoba pracuje sama, nie ma
    pracowników, bo jezeli zatrudnia kogos, to rzeczywiscie nie ma problemu.
    A z tym wystawianiem rachunków to chodzi o to, że ZUS sie może przyczepić.
    Nie wiem jaka jest podstawa prawna, ale ZUS i tak ma racje i moze odmowic
    wypłacenia zasiłku chorobowego.
    A wiem to, bo mąż miał taki problem i stanowisko ZUSu było jednoznaczne.

    A panna Magda niech czyta dokładnie post. Napisałam, że z tego co się
    orientuję (czyli z własnego doświadczenia) a nie, że jestem pewna. (wiem,
    wiem, zaraz się pojawią teksty w stylu "jak nie jestes pewna, to po co
    udzielasz rad") Ale uważałam, że lepiej napisać, że CHYBA nie, a jeżeli się
    mylę to ktoś udzieli koledze informacji.