    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktury i koszty na chorobowym
    Date: Fri, 23 Apr 2004 14:56:41 +0200

    A.Zielińska wrote:

    [...]
    > Po co od razu taki atak.

    Bo widzi Pani... ludzie pytaja grupe
    prawo.podatki
    a zadaja pytania tak, ze powinny byc na alt.wrozka

    Wiec choc to sie niektorym bardzo nie podoba,
    bezpieczniej napisac czlowiekowi,
    ze po takim pytaniu kompetentnej odpowiedzi nie dostanie

    Mozna swe zalozenia opisac i dopiero po nich odpowiedz..

    Udzielam tu pani rady, do ktorej nie zawsze samsie stosuje,
    ale jak mi mady to ostatnio wytknela (slusznie) to
    "stulilem uszy" - bo ma racje.

    Jakkolwiek kazdy do przedstawianych tu teori stosuje sie na
    wlasna odpowiedzialnosc (C)Mady
    to przeciez przykro jest, jak sie kogos w blad wprowadzi - prawda ?

    Nie wiem co pani maz takiego zrobil, ze ZUS mu nie wyplacil chorobowego,
    ale zus szuka dziury w calym, bo nie ma pieniedzy.

    pozdrowienia

    Boguslaw