  • Data: 2003-02-19 23:39:28
    Temat: Re: fv z data 01-2003r dotyczaca 2002r
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 19 Feb 2003, Grzegorz wrote:
    [...]
    >+ Co wiecej, jak wybrales metode kasowa przy prowadzeniu KPiR to juz
    >+ nigdy nie mozesz przejsc na memorial.

    Że jak ?
    Znaczy - Maddy nie istnieje czy nie przekabaca klientów (z kasy
    na memoriał właśnie) ?
    O ile pamiętam z jej komentarzy - trzeba tylko pilnować żeby
    koszty wtopić we właściwym roku.
    [...]
    >+ Tego nie rozumiem . Przeciez PDOF i rozporzadzenie o prowadzeniu KPiR
    >+ zabrania mi zarachować ( zaliczyc do KUP) kosztow nie poniesionych
    >+ (faktur) w 2002 roku.

    Przy memoriale ??
    Niedawno dywagowałem nt. paragrafu 22 owego rozporządzenia - zajrzyj,
    jest wykład jak to zrobić w konkretnym przypadku (co prawda *konkretnym*
    - tylko VATowcy i tylko zaliczający f-ry z dniem wystawienia, ale
    IMHO prezentuje ideę). Inna sprawa że sam próbowałem źle podejść
    do własnego problemu :), jak było widać z pytań.

    Inna sprawa, że nie wiem czy zamknięcie księgi (przez podsumowanie
    i rozliczenie remanentu) jest dostateczną "niemożliwością"... !

    pzdr, Gotfryd