  • Data: 2006-07-11 17:48:54
    Temat: Re: gdzie najtaniej ksiegowosc dla spolki z o.o.?
    Od: "Jacek Cywiński" <j...@p...home.pl.KASUJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz, w tym czasie miałem dosyć skomplikowaną sprawę z VATem. Nie
    > przekręt, tylko bardzo skomplikowany temat, którego do dzisiaj zresztą
    > nie wyjaśniłem na tyle, żeby wiedzieć jak to powinno być robione. Żadne z
    >
    > trzech biur, które w tym czasie 'przeszedłem' nie miało pomysłu na
    > prowadzenie tego tematu, przez co ostatecznie zarzuciłem działalność w
    > tej branży bojąc się o przyszłość,

    w takiej sprawie trzeba napisać wniosek o wiążącą interpretacje - 5 zł za
    wniosek + 0,50 zł od załącznika - i urząd wyjaśni w ciągu 3 miesięcy co i
    jak - o tym na pewno wiesz ;) czytając listę.

    > ale już nawet mniejsza o to, chodzi o
    > błędy
    > typu księgowanie wydatków na reklamę/reprezentację powyżej limitu
    > (chociaż nawet na deklaracji laska miała napisane ile ma być!), jakieś
    > kompletne bzdury wpisywane w PIT w składki na społeczne (nawet nie
    > wiedzieli skąd im się ta liczba wzięła) itd itp.

    miałeś kontrolę? ;) czy sam zrobiłeś krzyżówkę ;P

    > A skąd jesteś? :)

    z Torunia, Poznania, Wrocławia - cały kraj ;) - prowadzę usługi wirtualnie
    w głównej mierze - do dużych podmiotów jeżdzę okresowo sam, żeby popatrzeć
    co i jak (czasem siedząc w biurze nie zobaczy się wszystkiego, nie pozna
    się specyfiki branży i ominie się to, co zobaczą kontrolujący podczas
    oględzin) - http://www.anteneum.pl

    > Wiesz, w tym które zrobiło najwięcej błędów to właścicielem był
    > Doradca Podatkowy (spocznij :), tyle że no właśnie czarną robotę
    > odwalały jakieś takie dziewczyny które ani be ani me.

    Doradcy podatkowi są różni - są tzw. z wpisu warunkowego i normalni doradcy,
    którzy przebrnęli przez egzaminy. Nie mnie krytykować - ale są
    odpowiednie komórki w www.kidp.pl które intresują się błędami doradców.

    > Mnie się wydaje, że to tak jak ze wszytkim, czyli trzeba dużo płacić,
    > żeby ktoś mnie poważnie traktował. Przemyślał pewne rzeczy, a nie
    > tylko klepał w klawiaturę. Po wydrukowaniu deklaracji przejrzał ją raz
    > jeszcze, żeby zobaczyć ewidentne błędy. Zastanowił się, że
    > ponaddwudziestokrotny wzrost dochodu w bieżącym miesiącu w małej
    > jednoosobowej DG wymaga co najmniej przejrzenia dokumentów i tak
    > dalej... :)

    ktoś odwala masówkę - ja też staram się mieć dużo klientów, ale większość
    czynności robię samodzielnie (nie wiem jak długo), ale jestem z cyklu tych,
    co lubią wszędzie włożyć swój nos.

    pozdrawiam