  • Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Tue, 11 Jul 2006 21:40:35 +0200
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>
    Subject: Re: gdzie najtaniej ksiegowosc dla spolki z o.o.?
    <e8vuen$637$1@atlantis.news.tpi.pl> <e902ag$boi$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <e903rg$po4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <1...@n...home.net.pl>
    <e904ni$t1l$1@atlantis.news.tpi.pl> <e905m2$3gi$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e907pd$pim$1@nemesis.news.tpi.pl> <1...@p...pl>
    <e90co5$oj$1@atlantis.news.tpi.pl> <1...@p...pl>
    <e90q5o$2m8$1@news2.ipartners.pl> <1...@p...pl>
    <e90u6o$50a$1@news2.ipartners.pl>

    Hello gonia,

    Tuesday, July 11, 2006, 9:29:40 PM, you wrote:

    > mnie sie zawsze wydawało, że jednak ilość pracy

    Ależ ja już w tym wątku pisałem o wiekszej ilości pracy przy kh. Nie
    wierzysz - sprawdź.

    > oraz odpowiedzialność

    Odpowiedzialność? Nie rozśmieszaj mnie, proszę. Za jakość dokumentacji
    i poprawność danych odpowiada podatnik a nie biuro rachunkowe.

    > składają się na tę wyższą cene, ale widocznie nie znam się. Może za
    > krótko żyje, za mało wiem?;>

    Może... ;-P

    [...]

    > no cóż, nie pzosostaje mi nic innego, jak albo się zdziwić, że nie
    > zauważasz różnicy, albo pogratulować szybkości i bystrości, słowem
    > doskonałości, skoro nie ma róznicy dla pracowników owego biura pomiędzy
    > 30 dokumentami na kpr a kh (bo nie podejrzewam ignorancji i "olewania"
    > podatnika)

    A kto pisze, że nie ma różnicy? Ja piszę, że różnica w ilości pracy
    nie usprawiedliwia aż takiej różnicy cen.

    > mimo wszystko pozdrawiam
    > porównana do hieny.....zawsze myślałam, że trochę lepiej wygladam, ale
    > tu też mogę się mylić;-))))

    Jakoś mi się zdawało, że znam biuro prowadzące moją spółeczkę. I nie
    przypominam sobie w nim kogokolwiek używającego nicka "gonia" i
    korzystającego z grup newsowych...

    Porównanie do hien? Oczywiście. Wszyscy chcą golić osoby prawne na
    czym się tylko da. Poczynając od banków, które stosują koszmarne
    opłaty dla kont osób prawnych, poprzez biura rachunkowe na operatorach
    sieci komórkowych kończąc.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl