  • Data: 2003-07-27 17:57:34
    Temat: Re: główny księgowy TAK czy NIE
    Od: Consuelo<J...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No wlasnie... Inna nazwa i od razu prestiz zawodu kosmiczny.
    > Szczegolnie, ze glownym z reguly nie zostaje sie ot tak, tylko
    ^wymaga to ciezkiej pracy... A tzw. analitycy, menedzerowie i
    ^dyrektorzy moga byc nawet
    > po podstawowce, a nierzadko sie zdarza, ze i z rodziny.
    > najzwyklejszy ksiegowy

    Sorry jeśli uraziłam Twoją miłość własną. Jak już wspomniałam mam
    awersję do tyt.GK i na wstępie mojej praktyki zawodowej po
    przepracowaniu 1 roku w księgowości przyrzekłam sobie, że już nigdy
    więcej ani dnia w księgowości. Niestety przekorny los spowodował, ze w
    pewnym momencie ocknęłam sie jako podwójny GK (w dwóch
    jednostkach). Przyznaję, że dążyłam do zmiany nazewnictwa
    stanowiska.

    ^A tzw. analitycy, menedzerowie i dyrektorzy moga byc nawet
    > po podstawowce, a nierzadko sie zdarza, ze i z rodziny.
    > najzwyklejszy ksiegowy

    Formalny status wykształcenia nie decyduje o prestiżu osoby
    zajmującej dane stanowisko. Oceniam pracowników (także
    najzwyklejszych księgowych) po tym w jaki sposób wykonują swoją
    pracę.
    Pozdro

    -> http://usenet.pomocprawna.info