  • 11. Data: 2011-03-10 17:25:47
    Temat: Re: głupia sprawa, spóźniłem sie ws. liniowego 19%
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-10, o godz. 17:52:33
    Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał(a):

    > No offence, ale ta grupa ma w nazwie "prawo" a nie "jak wydym*ć urząd
    > skarbowy" ;-)

    Ale to tylko takie niegroźne kotleciano-pendrajwowe dym*nie :-)

    Tomek

  • 12. Data: 2011-03-10 20:12:38
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl>

    Piotrek pisze:
    > No offence, ale ta grupa ma w nazwie "prawo" a nie "jak wydym*ć urząd
    > skarbowy" ;-)

    ale czemu od razu 'dymanie skarbowego' - przecież nie chcę ukrywać
    dochodów ani brać lewych faktur kosztowych... moja wina, że przeoczyłem
    ten termin (a jednocześnie nie przewidziałem, że prawdopodobnie stracę
    możliwość w 2011 rozliczenia się z dzieckiem), co nie znaczy że jakbym
    go nie przeoczył to przez najbliższy rok podatkowy dymałbym us będąc na
    liniowym 19% :)

    zastanawiam się po prostu czy jest szansa na rozsądne wybrnięcie z tej
    kłopotliwej (mało powiedziane) sytuacji ?

    ale i tak dzięki wszystkim za dywagacje... :)

    p/s czy spółka osobowa z członkiem rodziny (i przeniesienie części
    sprzedaży na spółkę osobową) ewentualnie byłaby rozwiązaniem ? może
    jakieś inne opcje ?

  • 13. Data: 2011-03-10 21:33:56
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-03-10 21:12, news wrote:
    > ale czemu od razu 'dymanie skarbowego' [...]

    Mój komentarz dotyczył postu monse1

    Piotrek