eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkigoogle adsense - rozliczenia osob fizycznych; juz nic nie rozumiem › Re: google adsense - rozliczenia osob fizycznych; juz nic nie rozumiem
  • Data: 2008-04-17 07:55:04
    Temat: Re: google adsense - rozliczenia osob fizycznych; juz nic nie rozumiem
    Od: "Mr.Jack" <m...@W...org> szukaj wiadomości tego autora

    Generalnie wszystko sie wyjasnilo.
    Okazalo sie, ze jest infolinia podatkowa pod numerem 0 801 055 055, gdzie mi
    wszystko dokladnie powiedziano.
    PIT-37 sklada sie w sytuacji, gdy byly odprowadzane zaliczki. Poniewaz
    poprzednim razem zaliczek rownierz nie odprowadzalem, a poradziliscie mi
    wlasnie ten PIT, mam zle zlozone zeznanie podatkowe :) US sie na razie nie
    doczepil, nei wiem teraz czy sobie podatek sami sciagneli z nadplaty, ktora
    mialem.

    W kazdym badz razie jesli nie sklada sie zaliczek, to nalezy wypelnic PIT-36
    w rubryce INNE. Przy skladaniu zeznania trzeba doplacic niezaplacone
    zaliczki (u mnie wyszla nieduza kwota, ale mam pierwsza niedoplate zamiast
    nadplaty od chyba 10 lat ;) .

    Dla osob, ktore podobnie jak ja moga miec watpliwosci jak to sie rozlicza
    pod wzgledem procentowym - dochod z googla dolicza sie do calej kwoty
    zarobionej przez rok, czyli do skali podatkowej. Nie jest to liczone jako
    umowa o dzielo, zlecenie czy cokolwiek innego opartego na odrebnym
    opodatkowaniu. Tak wiec jesli ktos mial 19%, a duzo zarobil z googla, moze
    wskoczyc na drugi prog podatkowy ;)

    --
    Jacek "Mr.Jack" Sawicki
    Klub Thundercata: http://www.motocykl.org/thundercat