  • 1. Data: 2003-01-03 09:11:42
    Temat: help - PKWIU - baza danych - ktoś ma ?
    Od: "Przem" <p...@o...pl>

    Witam grupowiczów
    swego czasu można było otrzymać bezpłatna baze danych wszystkich PKWiU ,
    niestety to było jakieś 2-3 lata temu , niestedu duskietka gdzieś się
    zawieruszyła i mam kłopot , szukałem po sieci ale teraz już każda firma chce
    za to pieniądze ...:(((
    Czy ktoś z kolegów z grupy posada taki programik z tą bazą ?
    z góry dziękuję za pomoc
    pozdrawiam
    Przem

  • 2. Data: 2003-01-03 09:52:47
    Temat: Re: help - PKWIU - baza danych - ktoś ma ?
    Od: ">Waldeamr<" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przem" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    chce
    > za to pieniądze ...:(((
    > Czy ktoś z kolegów z grupy posada taki programik z tą bazą ?

    Ja posiadam i moge wszystkim udostepnic kto napisze na priv. Jesli bedzie
    duzo chetnych to moge wyslac na grupe w formie zalacznik ale pod warunkiem
    ze modemowcy mnie nie zabija:)
    Masa to 1.25 MB.
    Jesli ktos chetny to prosze na priv

    pozdrawiam
    waldi

  • 3. Data: 2003-01-03 11:27:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Jan 2003, >Waldeamr< wrote:
    [...]
    >+ Ja posiadam i moge wszystkim udostepnic kto napisze na priv. Jesli bedzie
    >+ duzo chetnych to moge wyslac na grupe w formie zalacznik ale pod warunkiem
    >+ ze modemowcy mnie nie zabija:)

    Mogą zabic, bezpieczniej byłoby na www albo ftp wystawić ! :)

    pozdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-01-03 15:40:14
    Od: "Bart" <U...@i...pl>

    Lezy tu: www.instalbud.pl/swwpkwiu.zip