  • 1. Data: 2003-01-03 08:16:18
    Temat: Problem z Platnikiem - ZUS ZFA
    Od: n...@p...onet.pl

    Witam,

    Otwieram dzialalnosc gospodarcza, chcialem posluzyc sie programem Platnik do
    wydruku zgloszenie platnika skladek i ubezpieczonego.
    Sciagnalem najnowsza wersje z witryny ZUSu (wersja 3.01.002B), wypelnilem
    formularze i wydawalo sie wszystko OK, jednak wydruk nie pokrywa sie z podanymi
    przeze mnie informacjami:
    1. Dzial V, pole 2 (Platnik posiada inne rachunki bankowe), nie zaznaczalem tak
    pola, a zostalo wydrukowane na "tak".
    2. Podobnie w dziale VI, pole 5 (Adres prowadzenia dzialalnosci inny niz adres
    siedziby) tez wydrukowane na "tak" niezgodnie z tym co podalem.

    Czy tak powinno byc? Co robie nie tak?
    Z gory dzieki za pomoc.

    nebe

  • 2. Data: 2003-01-03 15:43:41
    Temat: Re: Problem z Platnikiem - ZUS ZFA
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości:
> [...]
    adres
    > siedziby) tez wydrukowane na "tak" niezgodnie z tym co podalem.

    Ten program tak ma (tzn takie odchyłki). Zwróć uwagę że nie ma podanej
    liczby załączników które powinny być wypełnione przy opcjach które podajesz
    (dokładnie to chodzi o dział XI pole 01 oraz dział XI pole 02) stąd system
    nie będzie się ich domagał.

    Serwiz

  • 3. Data: 2003-01-08 08:31:07
    Od: n...@p...onet.pl

    Serwiz napisal:
> [...]
    > (dokładnie to chodzi o dział XI pole 01 oraz dział XI pole 02) stąd system

    To juz wiem, dlaczego wszyscy tak czepiaja sie tego "wynalazku" i jego
    producenta (no moze teraz mniej, ale swego czasu glosno bylo). Ciekaw jestem,
    czy gdybym wypelnil w ten sposob zgloszenie recznie, czy panie w ZUS nie mialy
    by pretensji, bo wlasciwie skoro liczba zalacznikow mowi wszystko, to niby po
    co te kwadraciki do zaznaczania? :)

    Dziekuje za pomoc.

    nebe