  • 1. Data: 2002-04-03 00:33:58
    Temat: hmm
    Od: "technov" <t...@k...net.pl>

    witam
    mam zarejestrowaną dg na karcie podatkowej
    w 2001 działalność była zawieszona.0 dochodu
    w tymże roku kupiłem samochód za 3900zł i sprzedałem za 4000
    przed upływem 6 mcy. co mam z tym zrobić? wypełniać pity czy nie? zdania są
    podzielone a czas płynie
    z pow mirek

  • 2. Data: 2002-04-04 23:19:36
    Temat: Re: hmm
    Od: Kiciek <m...@d...pl>

    Uzytkownik technov <t...@k...net.pl> napisal w wiadomosci
    <a8dilb$lgq$1@news.tpi.pl>

> [...]
    >w tymże roku kupiłem samochód za 3900zł i sprzedałem za 4000
    >przed upływem 6 mcy. co mam z tym zrobić? wypełniać pity czy nie? zdania są

    Jak to - zaiweszona dzialalnosc a wystepuje zakup i sprzedaz - cos mi
    sie tu nie zgadza.
    Kiciek
    begin stv.exe

  • 3. Data: 2002-04-05 00:18:43
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Apr 2002, Kiciek wrote:

> [...]
    >+ >podzielone a czas płynie
    >+
    >+ Jak to - zaiweszona dzialalnosc a wystepuje zakup i sprzedaz - cos mi

    IMHO dokonał handlu "osobistego" z użyciem "osobistego" (nie
    wciągniętego do DG) samochodu. A sprzedał samochód "nieużywany"
    (w znaczeniu podatkowym) osiągając 100 zł dochodu !

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (nie, nie wiem co z tym PItem: *w innym wątku* widziałem
    odpowiedź że *rocznego* PITa trzeba złożyć)

  • 4. Data: 2002-04-05 13:28:35
    Od: "technov" <t...@k...net.pl>

    pita rocznego złożyłem
    a samochód sprzedałem prywatnie
    zysk 100 zł ale chyba - koszt przerejestrowania podatek od umowy kupna itp
    de fakto zysku nie ma
    chodzi o pita36 czy to w ogóle wypełniać cy ta kwota jest wolna od podatku
    czy jak?
    mam alergię na urzędy wolałbym tam być raz i koniec.
    napisał w wiadomości
    anpol.com.pl...

  • 5. Data: 2002-04-06 15:58:36
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze t...@k...net.pl:

    > chodzi o pita36 czy to w ogóle wypełniać cy ta kwota jest wolna od
    > podatku czy jak?

    To na karcie to się teraz pit 36 składa???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 6. Data: 2002-04-07 16:42:53
    Od: "technov" <t...@k...net.pl>

    pita od firmy to ja złożyłem
    a samochód sprzedałem prywatnie
    to takie trudne?

  • 7. Data: 2002-04-08 11:36:05
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On 6 Apr 2002, Budzik wrote:

> [...]
    >+ > podatku czy jak?
    >+ >
    >+ To na karcie to się teraz pit 36 składa???

    ...a nie wyciąłeś przypadkiem problemu pt. "sprzedaż samochodu
    która przyniosła dochód" ? Sprzedaż "nieużywana" (mniej niż
    pół roku), więc podlegająca opodatkowaniu *niezależnie* od
    "sprawy i rodzaju DG" !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 8. Data: 2002-04-09 20:13:14
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a t...@k...net.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > pita od firmy to ja złożyłem
    > a samochód sprzedałem prywatnie
    > to takie trudne?

    Umknęło mi, wybacz :(((

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż
    najgłośniejszy zew obowiązku." Pablo Picasso