eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiile PLN mam przelać do US ? (kwartalnie rozliczający się ryczałtowiec) › Re: ile PLN mam przelać do US ? (kwartalnie rozliczający się ryczałtowiec)
    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: ile PLN mam przelać do US ? (kwartalnie rozliczający się
    ryczałtowiec)
    Date: 13 Sep 2007 20:01:08 GMT

    Łukasz Wojciechowski w
    <news:1189710176.115303.3680@19g2000hsx.googlegroups
    .com>:

    > ryczałt

    Tyle napisałeś w temacie...

    > Nie mam - przede wszystkim dlatego, że przy ryczałcie chyba nie można
    > odliczać kosztów ( nie mam racji? ).

    Dlaczego łączysz cytaty z dwóch różnych odpowiedzi i nie oznaczysz tego?

    Co do odliczania kosztów masz, co do zapisu "mogłyby być kosztem..." (czy
    jakoś podobnie, w ustawie PTU) to sie zastanów jeszcze, albo odpowiedz,
    dlaczego zostałeś płatnikiem VAT ;-)

    > W pierwszym poście źle napisałem, chodziło dokładnie o to co jest
    > napisane w tym artykule:
    > http://www.money.pl/podatki/poradniki/artykul/jak;pr
    owadzic;firme;i;nie;placic;podatkow,69,0,250949.html
    > w sekcji "Wakacje podatkowe"
    > powyższego wynika, że w grudniu płaci się zaliczkę za IV kwartał w
    > kwocie takiej jaką płaciło się za III kwartał.

    Z takim podejściem do czytania [1] to daleko nie zajdziesz:
    <q>
    Przykładowo, gdy dochód do opodatkowania (zasady ogólne)
    </q>

    To cytat ze strony, którą podałeś....

    > Oczywiście miałem na myśli zdrowotne a nie chorobowe.

    :)

    > Co do VAT'u to nie mam wątpliwości - tutaj mamy 440zł - w całości
    > przekazuję do US

    Nie moja sprawa, nie masz "kosztów" to oddawaj...

    > Podatek dochodowy: 340zł (17%)

    Zryczałtowany podatek...

    > Pomniejszam należny podatek dochodowy o te 7,75% z każdej zapłaconej
    > składki (przyjmijmy w uproszczeniu 150zł/m-c), więc ze składek za 4 m-
    > ce mam 600zł do "dyspozycji".

    Błąd rachunkowy widzę -- 7,75% podstawy a nie składki

    [1]
    Nie będę "chleba naszego usenetowego" Gotfrydowi zabierał i zapytam tylko --
    odpowiednie przepisy widziałeś kiedyś na oczy? :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]