  • 1. Data: 2004-01-19 09:04:07
    Temat: ilosc miejsc po przecinku na fakturze
    Od: "romek" <r...@p...onet.pl>

    Czy mozna wystawic fakture z cena zawierajaca trzy miejsca po przecinku? Np.
    1,234 zł?

    Pozdrawiam
    R.

  • 2. Data: 2004-01-19 09:29:48
    Temat: Re: ilosc miejsc po przecinku na fakturze
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    A masz takie pieniądze żeby tak zapłacić ??????
    TH

  • 3. Data: 2004-01-19 09:53:26
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "romek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy mozna wystawic fakture z cena zawierajaca trzy miejsca po przecinku?
    Np.
    > 1,234 zł?

    Wg mnie cena jednostkowa może mieć dowolną ilość cyfr po przecinku.
    Wartość brutto (do zapłaty) powinna być w pełnych groszach

  • 4. Data: 2004-01-21 09:25:40
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    po pierwsze odpowiadaj pod tekstem...

    TH wrote:

    > Użytkownik "romek" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Np.

    > A masz takie pieniądze żeby tak zapłacić ??????
    > TH

    Po drugie wyobraz sobie, ze MAM.

    Bo place "brutto".

    Boguslaw