  • 1. Data: 2004-07-12 17:27:39
    Temat: import usług ?
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    Artysta włoska wystąpiła w Polsce, wystawiła rachunek w euro, zapłaciliśmy
    no i teraz jak to ugryźć? Ani my, ani jak sądzę artystka, nie mamy nadanego
    VAT UE.
    Miejscem świadczenia usługi zgodnie z art. 27 ust. 2 punkt 3 jest Polska,
    czy zatem nic nie musze robić z tym fantem, czy powinnam jakąś fakturę
    wewnętrzną wystawić? Rozumiem, że jeżeli wykażę ten VAT w podatku należnym
    to także wykażę w naliczonym? Jaka stawka - kultura 7%?

    Czy powinnam zarejestrować firmę jako VAT UE?

    Magdi

  • 2. Data: 2004-07-12 18:32:07
    Temat: Re: import usług ?
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Magdalena" <m...@n...autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Artysta włoska wystąpiła w Polsce, wystawiła rachunek w euro, zapłaciliśmy
    > no i teraz jak to ugryźć? Ani my, ani jak sądzę artystka, nie mamy
    nadanego
    > VAT UE.

    napewno VAT a nie NIP UE???/

    > Miejscem świadczenia usługi zgodnie z art. 27 ust. 2 punkt 3 jest Polska,
    > czy zatem nic nie musze robić z tym fantem, czy powinnam jakąś fakturę
    > wewnętrzną wystawić?

    nie musisz

  • 3. Data: 2004-07-15 16:46:40
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "bella" <b...@o...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Magdalena" <m...@n...autograf.pl> napisał w wiadomości
    > nadanego
    >
    > napewno VAT a nie NIP UE???/

    oczywiście NIP UE i już wiem, że nie muszę się o niego ubiegać

    Polska,

    > nie musisz

    a jaka jest podstawa prawna, że nie muszę??
    Magdi