  • 1. Data: 2004-07-12 18:40:19
    Temat: Zwolnienie z VAT ?
    Od: "Marta" <k...@o...pl>

    Witam grupowiczów ,
    Proszę o wypowiedzi w sprawie zwolnienia z VAT ?( pełna ksiegowość)
    Nie przerabiałam tego jeszcze a firma wystąpiła o zwolnienie, spełnia wszyskie
    warunki( sprzedaż tylko zwolniona) i co dzieje się w takim wypadku z VAT
    naliczonym ? czy sklada się VAT-7 ? VAT liczony zawsze strukturą .

    Może ktoś przerabiał to i poradzi, podpowie???

    Pozdrawiam
    Marta

  • 2. Data: 2004-07-13 10:33:00
    Temat: Re: Zwolnienie z VAT ?
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Marta pisze:

> [...]
    > strukturą .
    >
    > Może ktoś przerabiał to i poradzi, podpowie???

    jaka struktura, gdy sprzedaz wylacznie zwolniona ?

    Boguslaw