  • 1. Data: 2005-03-05 10:38:31
    Temat: informatyk - odliczenie ksiazki i sprzet
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

    Witam
    Pogubilem sie w odliczeniach, pracowalem w 2004 jako informatyk i kupilem
    dysk twardy za 300zl i ksiazki informatyczne za 200zl, mam fakturke na
    siebie czy moge to odliczyc?
    Slyszalem ze jesli to jest potrzebne w wykonywanym zawodzie to tak, dodam ze
    w 2004 studiowalem rowniez informatyke jednoczesnie pracujac jako informatyk

    dziekuje za odpowiedz
    pozdr

  • 2. Data: 2005-03-05 15:37:38
    Temat: Re: informatyk - odliczenie ksiazki i sprzet
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    news.tpi.pl wrote:
> [...]
    > w 2004 studiowalem rowniez informatyke jednoczesnie pracujac jako informatyk

    spóźniłeś się.
    ulgi już nie ma