  • 11. Data: 2009-05-21 10:19:22
    Temat: Re: inteligo indywidualny ror a DG jednoosobowa
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    wspolna-flaszka.pl wrote:

    > o ile bedzie mial szczescie i zalozy te firmowe w inteligo :)

    Odnoszę wrażenie, że jednak nie zrozumiałeś
    jak w sposób zgodny z regulaminem
    nie płacić 3,99 za prowadzenie firmowego w inteligo.

  • 12. Data: 2009-05-21 10:30:02
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie dlatego jest potrzebne firmowe, ale dlatego, ze banki nie pozwalaja na
    > korzystanie z osobistego dla celow firmowych. Jak Ci klient wplaci kase na
    > firmowe, to mozesz ja sobie spokojnie przelac na osobiste, bo to jest juz
    > twoja "osobista" kasa, z ktora robisz, co chcesz (no chyba, ze prowadzisz
    > ksiegi handlowe - pelna ksiegowosc)

    czy inteligo ma taki zapis ?
    (zabronienie uzywania osobistego do celow firowych)

  • 13. Data: 2009-05-21 10:33:08
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Odnoszę wrażenie, że jednak nie zrozumiałeś
    > jak w sposób zgodny z regulaminem
    > nie płacić 3,99 za prowadzenie firmowego w inteligo.

    zrozuemialem doskonale. Tylk ze sam probowalem otworzyc niedawno i jakis
    tluk
    w inteligo ubzdural sobie ze maja byc dwie pieczatku na zaswiadzceniu o
    nadaniu regon a nie jedna i odmowiono mi otwarcia konta.
    ( dwukrotnie mi mowiono ze niestety pieczatka jest nieczytelna, dwa razy
    slalem, w tym czasie w ciagu trzech dni korespondencyjnie otworzylem dwa
    inne firmowe konta, teraz jeszcze trzecie w VW)

    nie polecam otwierania tam konta firmowego

  • 14. Data: 2009-05-21 11:13:31
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > (nie pozniej niz o polnocy) przelewasz na osobiste. Na firmowym masz
    > dzieki temu caly meisiac saldo zerowe i oplata nie jest pobierana.

    wreszcie wyczaił... ;p

    "3. opłaty miesięczne pobierane są jedynie z rachunków Klientów aktywnych;
    przez Klienta aktywnego należy rozumieć posiadacza konta, którego średnie
    miesięczne saldo na wszystkich rachunkach konta za poprzedni okres
    miesięczny było większe od 0 PLN lub któremu został przyznany produkt
    kredytowy w ramach Konta Inteligo, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 21
    "Ogólnych warunków prowadzenia rachunków i świadczenia usług przez
    Powszechną Kasę Oszczędności Bank Polski SA dla Posiadaczy Kont Inteligo"."

    nie lepiej jednak 2x prywatny ror + wrazie czego 100zł na ko?

  • 15. Data: 2009-05-21 15:06:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > nie lepiej jednak 2x prywatny ror + wrazie czego 100zł na ko?

    O ile nie zabraniaja w regulaminie i nie przeszkadza Ci podwojny podatek, to
    mozesz.
    100 zl wystarczy tzymac tylko jedno a subkont osobistych mozesz miec i
    tysiac.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2009-05-21 19:00:01
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > to mozesz.
    > 100 zl wystarczy tzymac tylko jedno a subkont osobistych mozesz miec i

    przy procencie 0,5% zbyt szybko podatku by nie było
    a przelewając raz na jakiś czas na drugiego rora
    ubezpieczyć można się od tego, więc będzie praktycznie jak 0%
    dla banku na odczepnego można założyć firmowe i go nie używać
    a jak się zechcą czepiać można zacząć używać twojej metody

    chyba że ostatecznie dać sobie pokój i zostać przy twojej metodzie
    którą jednak codziennie trzeba doglądać

  • 17. Data: 2009-05-21 19:39:28
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > "Ogólnych warunków prowadzenia rachunków i świadczenia usług przez
    > Powszechną Kasę Oszczędności Bank Polski SA dla Posiadaczy Kont

    Gdzie jest taki zapis? Przeglądam regulamin kont firmowych i nie widzę,
    który to punkt w którym rozdziale?