  • 1. Data: 2003-06-02 20:28:37
    Temat: internet i prąd w rozliczeniu
    Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    prowadze DG ( z Vat)we wlasnym mieszkaniu i chce czesc oplaty za prad i
    internet wliczyc w KUP. Jak to sie robi, wiem ze cos jest zwiazane z
    dokumentem wewnetrznym, ale nie wiem jakim. Jak ustalic jaki procent kwoty
    wliczyc w kup. Bardzo prosze o pomoc. Jak to wyglada z rozliczeniem Vat?

    Pozdrawiam
    Baska

  • 2. Data: 2003-06-02 21:14:57
    Temat: Re: internet i prąd w rozliczeniu
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bbgc3v$o5l$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > wliczyc w kup. Bardzo prosze o pomoc. Jak to wyglada z rozliczeniem Vat?

    -------------------------------
    Jeśli prąd i internet jest na osobę prywatną nie firme to Vatu nie odliczysz
    co do procentu uzytkowania na potrzeby to jakoś nie bardzo wiem jak to
    wyliczyć a szczególnie jak ten procent udowodnić przed skarbowym.Ja staram
    się unikać takich roliczeń ale wiem nie zawsze tak można.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-06-03 12:58:49
    Od: "Vectra" <a...@b...vectranet.pl>

> [...]
    > wyliczyć a szczególnie jak ten procent udowodnić przed skarbowym.Ja staram
    > się unikać takich roliczeń ale wiem nie zawsze tak można.

    Ja jestem odwazniejszy. Odczytalem moc znamionowa wykorzystywanych w DG
    urzadzen (komputer, drukarki, lampka, itp), przemnozylem przez czas 8 godz.
    pracy dziennie, potem przez stawke za kWh i wyszla kwota - jakos przeciez
    uzasadniona.
    Co miesiac sporzadzam Dow. Wewn.

    pozdro
    ---