  • Data: 2004-02-06 16:57:46
    Temat: Re: interpretacja przepisow przez US
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 6 Feb 2004, j23 wrote:

    >+ Użytkownik "bromden" <b...@g...pl.geen.spam> [...]
    >+ > zobacz art. 14a ordynacji podatkowej
    [...]
    >+ Dziekuje za pomoc. Mam jeszcze jedno pytanie w tej sprawie. Jesli opisze
    >+ stan prawny i to w jaki sposob do tej pory postepowalem i okaze sie, ze moje
    >+ postepowanie bylo bledne, to czy grozi mi jakas kara

    Nie, wykluczone przez Ordynację.
    Oczywiście podatki musisz dopłacić (z odsetkami), ale kary nie ma.
    Natomiast jeśli się zastosujesz do odpowiedzi US a *ona* okaże
    się błędna :) - to ew dopłaty podatków będą bez odsetek.

    >+ albo natychmiastowa kontrola?

    Jeden taki przypadek już był.
    NSA orzekł że takie postępowanie jest zabronione przez zasadę
    zaufania do urzędu :) i nakazał "cofnięcie" kontroli.
    Krótko mówiąc - jesteś kryty :), jakby co to będziesz
    szukać wyroku żeby zapodać w odwołaniu do IS :)
    Inna sprawa, że temu "fahofcowi" co kontrolę rozpoczął pewnie
    cała impreza uszła na sucho :(

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)