    From: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: interpretacja z urzedu skarbowego.....
    Date: Thu, 24 Nov 2005 08:39:48 +0100

    Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:10mkl913i2nyv$.dlg@konto.kaji...
> [...]
    Ministerstwo

    > Pierwsze słyszę :-(
    > Moja koleżanka pisała i konkretną odpowiedź dostała.

    Rozmawiałam przez telefon z panem od KPIR z MF już wcześniej i on mi
    powiedział, że Ministerstwo nie może radzić....
    Ale może faktycznie powinnam spróbować...
    A z ciekawości spytam - czy koleżanka dawno pisała to pismo?
    Bo może teraz jak są te przepisy, że US wydaje interpretacje to już MF nie
    wypowiada się w sprawach indywidualnych podatników??? Bo coś takiego ciągle
    kołacze mi się po głowie...
    A jesli miałabym napisać pismo to do kogo ja powinnam się skierować????

    > Rozmowa przez telefon nic Ci nie da. Na wszystko trzeba mieć dokumenty.

    Ale myślałam tylko o rozmowie w trakcie, gdy Izba Skarbowa będzie
    weryfikowała tę moją nieszczęsną interpretację z US...... Bo to jest jeszcze
    szansa, że sprostują to co napisała moja urzędniczka....
    A boję się że w normalnym rybie, jeśli nie zwrócę im na to uwagi, mogą
    przymknąć oko i zostawić tę interpretację w takiej formie jak ona teraz
    wygląda......
    A to znaczyłoby..... kompletne załamanie mojej wiedzy o księgowości,
    doprawdy....
    Chociaż muszę Wam powiedzieć, że przeglądałam różne interpretacje w podobnej
    sprawie i jakiś US wypowiedział się już kiedyś podobnie..... tym bardziej
    się obawiam, że Izba zachowa tę interpretację bez zmian.....

    Na koniec powiem wam "zabawną" rzecz związaną z tą interpretacją.....
    w moim us pracuje Pani kierownik PDOF i PDOP, z którą często rozmawiałam
    telefonicznie.... I ona całe życie tłukła mi do głowy, że koszty energii,
    telefonów itp na przełomie roku trzeba dzielić na lata, bo koszty tego typu
    mają być przyporządkowane do okresu, którego dotyczą (kiedy usługa została
    wykonana, jak twierdziła)..... no i sobie księgowałam to zgodnie ztym
    własnie i zgodnie zresztą z moimi odwiecznymi przekonaniami.... a tu nagle
    taka interpretacja !!!!! i właśnie się dowiedziałam, że owoą interpretację
    napisała..... TA SAMA URZĘDNICZKA !!!! no litości, doprawdy..... i dziś jak
    rozmawiam z nią przez telefon to jakby w ogóle nie pamiętała tego co tłukła
    mi do głowy poprzednio, tylko z tym samym przekonaniem co wówczas mówi mi
    swoją nową wersję....

    przyjdzie zwariować :(
    ja jestem bliska....

    pozdrawiam wszystkich