  • 11. Data: 2003-03-03 14:56:12
    Temat: Re: jak ja mam wypelnic PIT 37 ?
    Od: "magdap" <m...@a...net.pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b3vpf1$e4a$1@absinth.dialog.net.pl...

    > "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> wrote in message
    > >

    > No to teraz ja mam pytanie.
    > tylko przez nastepne 3 lata, czy aż do całkowitego odliczenia?
    >
    > Przypominam chodzi o starą ulgę budowlaną sprzed 2002 roku.

    mnie powiedziano,ze do calkowitego odliczenia. Ja sie rozliczam z ulgi
    mieszkaniowej juz 4 rok :1999,2000,2001,2002.
    Pytalam w kilku urzedach, bo kiedys ktos powiedzial mi,ze tylko 3 lata, ale
    panie urzedniczki potwierdzily,ze do calkowitego rozliczenia. Taki jest stan
    na dzien dzisiejszy:)
    pozdr
    magda

  • 12. Data: 2003-03-03 15:31:30
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "magdap" <m...@a...net.pl> wrote in message

> [...]
    ale
    > panie urzedniczki potwierdzily,ze do calkowitego rozliczenia. Taki jest

    Eee, bo ja mam takich sąsiadów.
    Odliczali 4 lata i potem przestali.
    Ja wiem, że odlicza się do końca, ale o tych 4 latach już tyle razy
    słyszałem, że zacząłem wierzyć, że to prawda.