  • Data: 2004-08-09 15:26:48
    Temat: Re: jak obliczyc przyslugujacy urlop?
    Od: "Ryszard G." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szauek" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cf7uh7$cvk$1@news.mm.pl...
    > Ooo wlasnie, tylko jest taki numer ze on mi przyniosl swiadectwo pracy z
    > poprzedniej firmy gdzie ma czarno na bialym napisane ze wykorzystal 9 dni
    > urlopowych... Domyslam sie, ze poprzedni pracodawca z niewiedzy obliczyl
    > sobie 20 x (5/12) i wyszlo mu 8,333.. zaokraglil do 9...
    > Teraz pytanie - czy dac mu 20 dni czy odliczyc te 9...

    Nie, pewnie nie wynikło to z zaokrąglenia.
    W 2003 r. najniższy wymiar urlopu był 18 dni, a więc połowa to 9 dni.

    Może ten twój pracownik ma jednak większy staż pracy, niż wynika to z
    ostatniego świadectwa pracy - miał wcześniej umowę np. na miesięczny okres
    próbny i wcześniejsze świadectwo pracy ?

    Ryszard