  • 11. Data: 2011-12-30 01:29:57
    Temat: Re: jak uniknąć PCC za użyczenie konta bankowego
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/29/2011 4:51 PM, kowalkipiotrd wrote:
    > Te zabiegi to przez to że rachunek bankowy ojca może być prześwietlony
    > wkrótce przez komornika a chcemy mu "zaoszczędzić szczegółów".

    a to znasz?

    § 2. Kto, w celu udaremnienia wykonania orzeczenia sądu lub innego
    organu państwowego, udaremnia lub uszczupla zaspokojenie swojego
    wierzyciela przez to, że usuwa, ukrywa, zbywa, darowuje, niszczy,
    rzeczywiście lub pozornie obciąża albo uszkadza składniki swojego
    majątku zajęte lub zagrożone zajęciem, podlega karze pozbawienia
    wolności od 3 miesięcy do lat 5.

    zeby potem nie było, że nie wiedziałeś.

    Bo jak się komornik wpiekli, to na tym się właśnie skończy.

  • 12. Data: 2011-12-30 17:22:59
    Od: "kowalkipiotrd" <k...@o...pl>

> [...]
    > lat 5.
    >

    > zeby potem nie było, że nie wiedziałeś.
    >
    > Bo jak się komornik wpiekli, to na tym się właśnie skończy.

    Jak na razie nie istnieje orzeczenie sądu lub innego organu państwego
    więc nie istnieje też zarzut udarmniania wykonywania go.
    Poza tym ojciec wyjedzie za granicę tuż przed ostatecznym rozwiązaniem
    kwestii wierzycieli.

  • 13. Data: 2011-12-30 17:38:52
    Od: "kowalkipiotrd" <k...@o...pl>

    > Khm... a ten komornik nie będzie "miał wiedzy" o nieruchomości
    > ojca, że się nie zainteresuje gdzie się pieniądze podziały? ;)
    > (rozważania o wyjawieniu majątku pomijam, bo widać nie wchodzą
    > w rachubę)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    To zależy od tego czy poszukiwania majątku przeprowadzane przez
    komornika są przeprowadzane w treści *zupełnej* czy tylko w treści
    *aktualnej*
    Elektronicznych Księg Wieczystych. Może ktoś mi odpowie?

    Poza tym księgę można zamknąć po przeniesieniu z niej wszystkich
    wpisów własności - na nowych właścicieli do nowych ksiąg wieczystych.
    A wątpię żeby poszukiwania komornika dotyczyły ksiąg zamkniętych.

  • 14. Data: 2011-12-30 17:48:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/30/2011 11:22 AM, kowalkipiotrd wrote:
> [...]
    > więc nie istnieje też zarzut udarmniania wykonywania go.
    > Poza tym ojciec wyjedzie za granicę tuż przed ostatecznym rozwiązaniem

    nie musi istnieć orzeczenie sądu, wystarczy być dłużnikiem (to ta część
    po lub).

  • 15. Data: 2011-12-30 17:51:50
    Temat: Re: jak unikn?? PCC za u?yczenie konta bankowego
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-30 18:22, kowalkipiotrd pisze:

> [...]

    Wystarczy wyciąć fragment by zrozumieć resztę ...

    --
    spp

  • 16. Data: 2012-01-01 12:35:38
    Od: "kowalkipiotrd" <k...@o...pl>

    Użytkownik "spp" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wystarczy wyciąć fragment by zrozumieć resztę ...
    >
    > --
    > spp

    Wycinać tekstu Wam nie wolno bo to zmienia sens przepisów i nie macie do
    tego uprawnień.
    Przypominam że za uzuropowanie sobie funkcji organu ustawodawczego grozi
    kara więzienia do lat 5-ciu.

  • 17. Data: 2012-01-01 13:02:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-30 18:48, witek pisze:

    > nie musi istnieć orzeczenie sądu, wystarczy być dłużnikiem (to ta część
    > po lub).

    Po którym lub?

    Po którymkolwiek - nie pasuje do Twoich sugestii.

    --
    Liwiusz