  • 1. Data: 2010-01-28 18:58:24
    Temat: jak z tego obliczyć vat i podatek
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    szukam i nadal nie wiem jak takie obliczenie wykonać
    firma na vat, jak to faktycznie podliczyć?

    załóżmy:
    obrót sprzedaży w vat marża: 5000zł
    koszty allegro: 100zł z vat
    zakup towaru: 4000zł od wielu niewatowców po 20-300zł
    koszt paliwa: 200zł z vat
    koszt księgowego: 350zł z vat
    no i zusy

    vat w tym jak sądzę to: 180zł i to tyle co potrafię

    następny miesiąc:
    obrót w vat marża: 4000zł
    obrót w vat: 2000zł
    koszty allegro: 100zł z vat
    zakup towaru: 5000zł od wielu niewatowców po 20-300zł

  • 2. Data: 2010-01-28 19:14:47
    Temat: Re: jak z tego obliczyć vat i podatek
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    zlotowinfo wrote:
    > szukam i nadal nie wiem jak takie obliczenie wykonać
    > firma na vat, jak to faktycznie podliczyć?

    Podatek od obrotu proporcjonalnie do marży,
    rozliczyć ekwiwalentnie do naliczonego, zgodnie z proporcją
    kosztów zakupu od niewatowców w stosunku do kosztów
    ogolnych paliwa czy ksiegowego
    To tak najprościej i najkrócej, aha koszty allegro
    policzyć normalnie.

  • 3. Data: 2010-01-28 20:04:23
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > kosztów zakupu od niewatowców w stosunku do kosztów
    > ogolnych paliwa czy ksiegowego
    > To tak najprościej i najkrócej, aha koszty allegro

    Gdzie można znaleźć konkretne przykłady takich obliczeń?

  • 4. Data: 2010-01-28 20:55:33
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    zlotowinfo wrote:

    > Gdzie można znaleźć konkretne przykłady takich obliczeń?

    Jak podasz sensownie założenia, to może się ktos zlituje.

  • 5. Data: 2010-01-29 12:57:36
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > szukam i nadal nie wiem jak takie obliczenie wykonać
    > firma na vat, jak to faktycznie podliczyć?
    >
    > załóżmy:
    > obrót sprzedaży w vat marża: 5000zł

    wystawiasz faktury vat marża czy 5 tys to Twoja marza ?