  • 1. Data: 2010-01-28 16:04:39
    Temat: zakup urządzenia od osoby prywatnej i dalsza jego odsprzedaż
    Od: "cg" <cegreg_spam@gmail_spam.com>

    Witam,
    Prowadzę DG, jestem Vatowcem i rozliczam się ryczałtem. Chcę kupić kilka
    rzeczy od osoby prywatnej, a następnie je sprzedać drugiej firmie na fakurę
    Vat.
    Jak powinien wyglądać zakup urządzeń od osoby prywatnej. Czy ona powinna mi
    wystawić rachunek, czy może powinniśmy zawrzeć umowę kupna-sprzedaży?

    Z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2010-01-28 16:47:31
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    cg wrote:

    > Jak powinien wyglądać zakup urządzeń od osoby prywatnej. Czy ona
    > powinna mi wystawić rachunek, czy może powinniśmy zawrzeć umowę
    > kupna-sprzedaży?

    To bez znaczenia czy rachunek czy umowa sprzedaży
    z podatkowego punktu widzenia. Poprawnie sporządzony
    dokument ten będzie zawierał wszystko co potrzeba
    do rozliczenia podatkowego tej transakcji.